Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Oktober 03, 2011

Hanya Sempat Sekejap Shj

saya hanya sempat masuk ke pejabat baru saya utk tugas bermula 1okt hanya 3kali shj. Kali pertama utk tengok pejabat. Kali kedua bawa masuk barang. kali ketiga utk bawa keluar barang. dlm tempoh beberapa hari shj.

tadi saya diberitahu oleh bos utk bawa barang saya masuk ke bilik baru. bilik ini memang asalnya ditawarkan kpd saya setelah dimaklumkan akan berpindah dari menara 2 ke ctss. saya mencadangkan bilik tersebut ketua lain. tetapi kerana ketua tersebut menolak pelawaan bos, maka bos minta saya masuk ke bilik tersebut.

pada asalnya saya memilih bilik yg satu lagi kerana pelajar saya akan kerap berjumpa saya. jadi saya tidak mahu mereka mengganggu kerja2 di pejabat. tambah2 lagi di ruang yg akan dilalui bos saya. tapi kerana dah rezeki saya duduk di bilik baru ini, maka saya terima arahan bos. terima kasih kpd bos krn sudi mempelawa saya menggunakan bilik tersebut. jawatan saya - ketua sumber maklumat pejabat tnc jim&alumni.

Tiada ulasan: