Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Oktober 09, 2011

Tahniah Lagi Dr Rozita dan FSR UiTM

baru2 ini dr rozita, tim dekan pjim&a fsr mendapat pengiktirafan drpd pihak luar uitm dgn pelantikan dlm satu jawatankuasa. sorila tak ingat pula secara terperinci.

tadi, di mesyuarat agung tahunan majlis paralimpik malaysia (mpm) dr rozita telah dipilih secara sebulat suara mewakili wanita sebagai seorang drpd 5 naib presiden, semoga pengiktirafan ini meningkatkan lagi namabaik fsr khasnya dan uitm amnya di mata sains sukan dan rekreasi.

pm dr anuar suun adalah antara calon utk naib presiden. walau bagaimana pun beliau tidak terpilih kerana sedikit perbezaan shj antara bilangan undi yg beliau dpti dgn mereka yg terpilih. perbezaan sebanyak 2 undi shj. insyaallah dr anuar akan turut aktif memainkan peranan di peringkat tertinggi utk meningkatkan martabat paralimpik di malaysia.

dan saya juga telah terpilih sebagai bendahari mpm. sokongan utama utk pencalonan dan terpilihnya saya mengikut presdien mpm, dr dato zainal abu zarin adalah kerana saya seorang akauntan. terima kasih kpd ahli2 mpm yg menyokong saya (sebulat suara)dan dato presiden yg mempunyai keyakinan dan kepercayaan kpd saya utk menjalankan tugas dan tanggungjawab sebagai ebndahari. insyaallah, saya akan lakukan amanah terbaik yg mampu.