Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Oktober 12, 2011

MPG FSR Okt 2011

alhamdulillah tadi berlangsung malam pra gradaduan fsr utn oktober 2011. ianya berlangsung di hotel de palma shah alam, di grandballroom.

mereka yg diraikan adalah pelajar sr113/5, sr113/6, sr221/6 dan sr223/6. insyaallah mereka akan berkonvokesyen pada tahun hadapan dgn canselor baru. jika diambilkira dgn ajk program, boleh dikatakan kesemua meja penuh dgn hadirin. sampaikan makanan terpaksa direfill berkali2.

saya duduk bersama pelajar sr113/6. mereka ini mengambil kursus saya semasa di sem3. memang kecoh apabila fsr bermajlis. alhamdulillah saya memenangi hadiah cabutan ke dua pada majlis tadi setelah saya memenangi hadiah cabutan pengunjung kedai buku koperasi uitm dan diambil pada petang tadi.

terima kasih kpd penganjur mpg. tahniah kpd bakal graduan fsr. terima kasih kpd pnc komunikasi korporat yg hadir sbg vvip. terima kasih kpd dekan dan staf2 fsr yg hadir iaitu lebih 20pensyarah. selamat ebrjaya kpd bakal graduan fsr. semoga mendapat kesejahteraan dunia dan akhirat dan mendapat rezeki yg halal shj.

Tiada ulasan: