Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Oktober 04, 2011

ICSSR 2011

alhamdulillah tadi telah bermula icssr 2011. ianya anjuran bersama fsr dan kbs. majoriti yg hadir dari organisasi luar adalah alumni uitm, khasnya fsr.

icssr 2011 telah dirasmikan oleh tim menteri kbs. uitm diwakili tnc hep. seronok juga berjumpa alumni fsr. ada yg saya ingat. yg saya tak ingat saya minta maaf. terima kasih kerana sudi ingat dan tegur saya.

icssr 2011 akan berlangsung selama 3 hari, 4-6okt 2011. alhamdulillah, dan terima kasih kpd mereka yg telah bertungkus lumus utk menjayakan icssr 2011.

Tiada ulasan: