Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Oktober 01, 2011

Ketua Jaringan

insyaallah, jawatan baru saya bermula secara rasmi pada hari ini. tapi nama penuh jawatan saya masih belum di'finalise'.

saya bertugas melaporkan terus kpd tnc jim&a (bermula 1 okt 2011, jim menjadi jim&a). dan antara tugas saya adalah merancang dan memantau lawatan tnc ke kampus cawangan uitm. insyaallah, lawatan pertama pada 12okt ke uitm negeri sembilan (kuala pilah). seterusnya akan ke uitm seri iskandar, perak. perlis, kedah dan pulau pinang mencadangkan lawatan pada bulan oktober juga. tetapi hampir setiap minggu di bulan oktober telahpun penuh jadual bos saya. lawatan pada disember akan dimulai dgn lawatan ke uitm johor. uitm melaka sedang merancang tarikh ke sana.

saya masih menanti cadangan tarikh daripada kelantan, terengganu, pahang, sabah dan sarawak. jika stiap kampus perlu dilawati pada setiap sem, maka saya jangkakan saya akan setiap melawat ke setiap kampus pada setiap minggu. tugas jaringan bukanlah sekali sekala, tetapi secara berkala.

Tiada ulasan: