Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Jun 10, 2009

Anugerah Pingat

Saya belum dapat sebarang pingat kebesaran daripada mana2 pihak. Yg pernah dapat hanya pingat untuk sukan.

Tahniah kpd seorang saudara saya kerana dianugerahkan pingat oleh YDP Agung. Saya pernah bertugas dgnnya sebelum saya ke uitm. Maka sekarang ada dua org di organisasi lama saya yg telah mendapat pingat drpd YDPA. Seorang drpd saudara saya, yg bertanggungjawab menubuhkan organisasi tersebut tidak mahu sebarang pingat anugerah. Katanya,'susoh nok gi minum keda kopi'.

Saya teringat kpd arwah moyang saya. Beliau sangat bangga kerana seorang daripada anaknya bergelar 'tan sri'. Tentu dia juga akan berbangga dgn anugerah 'datuk' kpd seorang daripada cucunya.

Tiada ulasan: