Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Jun 11, 2009

Tahniah Pid

Semalam saya tertanya2? Ke mana Raja Firhad (Ketua Program SR223) akan pergi.

Pagi ni, soalan saya terjawab apabila saya membaca blog Che Hisye. Pid akan menjadi jurulatih (fitness?) untuk pasukan Laos. Pelantikan ini adalah satu pengiktirafan terhadap bakat dan kebolehan yg ada pada Pid. Tahniah juga kepada 'guru2' Pid. Anak didik mu diiktiraf bermakna guru pun diiktiraf. Pelantikan Pid membuktikan pakar2 yg ada di FSR. Ramai lagi pakar di FSR bersedia memegang amanah di luar UiTM jika dilantik. Tetapi ada yg kita tidak dapat 'lepas'kan lagi kerana mereka lebih diperlukan di FSR.

Jika kita berilmu, lambat laun kita akan dikenali juga. Jika kita tidak atau kurang berilmu, sama juga, lambat laun orang lain akan tahu siapa kita sebenarnya.

Tiada ulasan: