Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Jun 08, 2009

PECIPTA 2009

AlhamdulIllah, saya dipilih oleh RMI untuk turut serta dalam PECIPTA 2009 di KLCC. Kali ini penyertaan saya melalui ABC Bina Usahawan.

Pada tahun ini, dgn penyertaan di PENCIPTA, hasil cipta, inovasi, dll saya telah dipilih menyertai 3 pameran. MTE 2009 pada bulan April, ITEX 2009 pada bulan Mei, dan PECIPTA 2009 pada bulan Oktober nanti. Terima kasih kepada mereka yg percaya dgn kebolehan saya, usaha saya dan sentiasa sudi membantu.

Seperti biasa, saya berdoa untuk mendapat pingat. InsyaAllah.

Tiada ulasan: