Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Jun 10, 2009

Lantikan Lagi

Gila kuasa betul saya ni. Baru minggu lepas dilantik sebagai pemeriksa kira2 PERKAMA.

Minggu depan dilantik sebagai pegawai khas kpd seorang profesor luar negara. Beliau akan terlibat dgn konferens peringkat antarabangsa anjuran Fakulti Perakaunan UiTM. Nampak gayanya, saya kena berlatih cakap 'oreng puteh'. Terima kasih kpd pensyarah yg beri kepercayaan kpd saya. Dan tadi satu tawaran untuk lantikan berkaitan kualiti peringkat uitm. Saya kata, terima kasih dan setuju terima.

Bila la nak jadi pensyarah? Di UiTM, sebenarnya saya lebih sebagai pekongsi ilmu.

2 ulasan:

hisyamchemat berkata...

Tahniah tuan

cebad berkata...

Terima kasih che Hisye. Yang positif akan positif kpd fakulti juga.