Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Jun 05, 2009

PERKAMA

Perkama adalah ringkasan persatuan kaunseling malaysia. Ahli2 adalah mereka yg mempunyai kelayakan dlm kaunseling dan diiktiraf oleh akta kaunselor.

Pada 2-3 jun 2009, konvensyen ke14 perkama telah diadakan. Pada 2jun petang, telah berlangsung mesyuarat agung perkama. Presiden adalah Tan Sri Nordin Kardi, NC UUM. Naib presiden adalah Datuk Dr Ismail Adam, KP JPA. Dan seorang daripada Pemeriksa Kira2 adalah...Encik Badrul Hisham Hussein, UiTM.

Maka saya pun menerima satu lagi lantikan yang diamanahkan kpd saya. Terasa janggal bila berada bersama mereka yg amat tinggi keilmuannya (hampir kesemua ada dr. di depan nama). InsyaAllah, saya akan lakukan sebaiknya.

Tiada ulasan: