Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Jun 05, 2009

Mabuk Buku

Semalam saya cuti. Saya ke KLCC.

Saya berada di kedai buku Konikuya (?), sebuah kedai buku yg amat2 besar bagi saya. Seronok rasanya bila berada ditengah2 ilmu yg terkumpul. Jarang saya dapat lihat koleksi buku2 sukan, ketenteraan dan sebagainya terkumpul dgn banyaknya di sebuah kedai buku. Walau bagaimana pun, harga tidak mendorong saya membeli sebarang buku. Bajet telah digunakan membeli buku semasa konvensyen perkama di UPM.

Impian saya ingin emmpunyai mii library di rumah saya. Mungkin saya jadikan sebuah bilik khusus untuk menempatkan buku2 milik saya.

Tiada ulasan: