Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Jun 15, 2009

Bersaudara Rupanya

Saya ada seorang kawan dan isterinya yg sangat aktif dlm rekreasi luar. Dari laut ke dlm hutan kami pernah berekreasi bersama.

Beliau amat rapat dgn seorang drpd pakcik saya. Laut diselami, hutan diredah, dan pelbagai pengalaman kita lakukan. Di rumah seorang pakcik saya semasa jamuan makan durian, emak saya bagitau yg isteri kpd kawan saya dan pakcik saya ni sebenarnya ahli keluarga kami juga. Keluarga dari Melaka.

Patutlah sangat ngam. Next trip kami cadang ke Kuala Gandah. Ada kawan yg uruskan chalet di sana.

Tiada ulasan: