Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Jun 15, 2009

Makan Durian Lagi

Ahli keluarga saya memang suka makan durian. Ada yg ada dusun sendiri. Ada yg baru beli dusun sendiri.

kami akan berkongsi kelebihan yg ada dgn mereka yg kekurangan. Biasalah. Bukan setiap masa orang yg sama berada dlm kelebihan. Jadi apabila kita berkongsi dan tiada berdengki, keakraban kekeluargaan sentiasa wujud. selepas makan petang, kami bersolat magrhib berjemaah. Terasa macam bulan puasa pula.

Saya mempunyal ahli keluarga yg ramai. Saya juga mempunyai sahabat2 yg ramai. Ini adalah antara nikmat daripada Yang Maha Esa. AlhamdulIllah.

Tiada ulasan: