Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Jun 01, 2009

Kenduri Keluarga Lagi

Pada Ahad 31 Mei, saya hadiri kenduri kahwin saudara saya. Jauhnya, di bandar Nusaputra, Puchong.

Semasa kecil, saudar saya ini banyak dugaan. Ahli keluarga ramai, dan hanya ayah sahaja bekerja. Alhamdulillah, hampir kesemua adik-beradik saudara saya ini berjaya dlm kehidupan mereka. Ada yg jadi jurutera, ada yg jadi doktor, dan pelbagai lagi. Antara asas utama untuk berjaya saya dapati adalah pendidikan formal dan tidak formal (agama dll drpd ayahanda).

Tahniah kepada pengantin. Tahniah kpd Datuk dan nenek saudara saya kerana berjaya membesarkan anak2 dgn sebaik2nya dan dgn unsur agama.

Tiada ulasan: