Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Jun 15, 2009

Pakcik Saya

Saya punyai ramai pakcik2. Semasa berada di Kota BHaru, saya sempat berjumpa dgn seorang drpd mereka bersama isterinya, makcik saya.

Saya cadangkan kpdnya untuk mendaftar untuk mendapatkan Master. Beliau seorang yg amat bijak bg saya. beliau adalah seorang yg kreatif. Beliau pernah mengambil program perubatan di UM. Tetapi oleh kerana sebab2 tertentu, beliau bertukar bidang pengajian. Hampir 2jam saya berbincang dgn pakcik dan makcik saya tentang ilmu.

Walau pun kedua2nya telah pencen, mereka masih lagi menghadiri majlis ilmu. Masa yg ada lebih banyak ditumpukan kpd ilmu2 agama utk kebaikan bersama dunia dan akhirat.

Tiada ulasan: