Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Jun 18, 2009

KL Tower


Saya di KL Tower pada 16 dan 17 Jun. Program AICFAFC anjuran fakulti perakaunan.

Kali pertama saya di bangunan tersebut. Walau pun saya pernah bekerja berhampiran dgn menara tersebut, saya belum pernah menaikinya. RM38 sebg bayaran masuk mungkin antara sebabnya. Seronok juga pengalaman di KL Tower. Selain konferens di situ, majlis makan malam pun di situ juga. Makan tengahari di restoran berputar (memang berputar kepala saya). Cantik pemandangan KL, walau pun berjerebu.

Terima kasih kpd fakulti perakaunan kerana mengadakan program di sana. lepas ni ke mana kita?

Tiada ulasan: