Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Jun 01, 2009

Jumpa Kawan Lama

Pada 30Mei, Sabtu saya berjumpa dgn kawan2 lama semasa sekolah rendah. Ada 16orang + seorang isteri kpd kawan.

Dibandingkan dgn semasa darjah 6 dahulu, tak banyak perubahan ketara kecuali fizikal. Ramai dah jadi org besar2, samada fizikal ataupun jawatan. Komen kawan saya tentang saya, saya masih seperti dulu. Harap2 komen yg positif. Seronok berjumpa yg pernah kita minati, dan yg pernah minati kita.

InsyaAllah, kita akan adakan pertemuan spt ini seberapa kerap yg boleh. Tetamu lain tengok kumpulan kami dgn pelbagai andaian. Maklumlah, org tua2 berkumpul macam budak2 berkumpul. Terima kasih sahabat2 yg sudi hadir.

Tiada ulasan: