Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Jun 19, 2009

Rezeki Lagi


Saya hadir ke mesyuarat agung koperasi kedai buku uitm tadi. Biasalah nak tahu prestasi koperasi dan dividen tahunan.

AlhamdulIllah, saya juga berjaya memenangi satu hadiah cabutan bertuah. Allah Yang Maha Pemurah dan Yang Memberi Rezeki kepada hambaNya. Saya cadang untuk kongsi rezeki ini dgn kawan2 sepejabat di DW3 InED. Hamper tu kandungannya adalah makan dan minuman ringan. Jadi kalau bawa balik rumah pun tak ada yg akan lompat2 seronok.

Tahun ini tahun kedua saya dimurahkan rezeki melalui cabutan bertuah koperasi. InsyaAllah, tahun depan ada lagi kot.

Tiada ulasan: