Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Jun 19, 2009

Tasik Kenyir 02


InsyaAllah pd 23 Jun saya di Tasik Kenyir. Tugasan sbg pegawai penyelidik kpd bos2 saya di uitm.

Kali terakhir saya ke sana pd tahun 2008. Seronok. Itulah juga kali pertama saya ke Tasik Kenyir. Saya diamanahkan bertugas di sana berdasarkan kepercayaan bos saya. Seperti kata seorang pembentang di AICFAFC, reputasi dan integriti adalah penting. Dulu saya diamanahkan bertugas dgn tnc dan pengarah pahang di taman negara. Kali ini bersama pengarah ined dan timbalan pengarah terengganu.

Tugasan ini memanglah penat. Kita perlu pastikan keselesaan dan keselamatan bos. Itulah sebab kita perlu latihan dan ilmu berkaitan. Gambar tu semasa tugasan tahun 2008.

Tiada ulasan: