Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Jun 09, 2009

Tahniah Saudara dan Sahabat

Semalam saya dimaklumkan seorang daripada sahabat saya dilantik ke jawatan no.1 sebuah organisasi. latarbelakangnya seperti saya, perakaunan.

Tugas barunya memang mencabar. Jadi no.1 di sebuah organisasi swasta yang tersenarai di Bursa Saham Kuala Lumpur. Imbuhan daripada tugasan baru memanglah tinggi. Tapi harapan hasil amanah diberikan adalah amat2 tinggi. Selamat menjalankan amanah saudara dan sahabatku.

setiap jawatan yang kita pegang daripada yg paling bawah hingga ke paling atas mempunyai amanah tersendiri perlu dipenuhi. Kita perlukan ilmu yang sesuai untuk membolehkan amanah dijalankan dgn terbaik.

Tiada ulasan: