Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Jun 14, 2012

5 Dalam 1

pagi tadi saya diuji kemampuan saya. alhamdulillah berjaya melepasi ujian dengan tiada yg berkecil hati (rasa2nyalah).

pertama saya mempunyai temujanji dgn wakil perkama pada 9pagi. cadangan asal tamat pada 10.30pagi. sempat untuk mesyuarat dibawah jim&a fsr. pada waktu sama, 9pagi pelajar srw655 saya nak jumpa saya tentang persiapan draf lapuran penyelidikan mereka. kemudiannya saya terima panggilan daripada koperasi untuk tandatangan cek sbg bendahari.lebihkurang pada jam 12.30tgh saya perlu melakukan 5 tugas dan tanggungjawab pada masa yg sama. tugas kelima adalah perbincangan ringkas dgn gerakerja khidmat masyarakat fsr.

alhamdulillah, pada 1.30tgh selesai 3tugas. tugas dgn perkama settle jam 3.30ptg. tugas dgn srw655 saya tangguh pada 7.05mlm. pada jam 5.20ptg sempat adakan sesi kaunseling. tajuknya lebihkurang macam burnout la. bukan saya tetapi seorang kawan.

Tiada ulasan: