Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Jun 15, 2012

Rezeki Hari Jumaat

pagi tadi saya hadir ke mesyuarat agung tahunan ke 28 koperasi uitm bhd. kuib lebih dikenali sbg koperasi kedai buku. perniagaan utama adalah menjual dan membekal buku. perniagaan lain adalah menguruskan cafetaria di menara saas uitm shah alam. kuib juga ada menguruskan perniagaan kedai runcit onestop centre dan turut beroperasi di puncak perdana, puncak alam dan kampus kuala pilah.

spt biasa, hanya beberapa orang tertentu shj yg aktif semasa mat. saya kira tak sampai 10anggota kuib yg aktif. yg lain2 hanya menunggu cabutan bertuah dan rm30 sebagai elaun kehadiran. bg ramai anggota, rm30 adalah satu nilai yg berimpak kpd mereka. tambah2 jika pendapatan rm1500 ke bawah adalah pendapatan 60% drpd gaji harian.

alhamdulillah, setelah sekian lama, saya bertuah hari ini dan memenangi rice cooker. sebelum ni dapatlah sekotak peralatan tulis dan hamper (tak ingat tahun bila tapi terakhir 2tahun lepas). kehadiran saya sekarang di mat sbg bendahari kuib. jika alk lain bersetuju utk saya terus memegang jawatan tersebut, insyaallah saya akan terima. spt kata prof syed noh selepas mat pagi tadi,'serve for the members and koperasi'. terima kasih kerana keyakinan prof terhadap kemampuan saya.

Tiada ulasan: