Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Jun 16, 2012

Tugas dan Tanggungjawab di UiTM

tugas dan tanggungjawab di uitm selalunya diukur berdasarkan skt. bagi staf akademik dikhususkan dgn ata setiap semester. dan tahun ini diukur dgn atp.

saya mula bertugas diuitm sbg jurulatik ko kaunseling rakan sebaya. mula sbg pensyarah kontrak pada 2001 gred 41. menjadi pensyarah tetap pada 2005 gred 45. semasa di uitm sy berjaya mendapat dua master.

sbg pensyarah dan ketua program saya dibawah tnc akademik melalui dekan fsr dan td hea. sbg penasihat peers sy dibawah tnc hep dan sbg fasilitator ki melalui td hep fsr. sbg ketua di pej tnc jim&a dan khidmat masyarakat melalui td pjima fsr. sy pernah bertugas di bawah tnc p&i melalui projek penyelidikan taman negara. dibawah pnc inqka utk kualiti melalui iso,aknc dll. sy turut dibawah hea semasa di ined melalui pengarah ined.

terima kasih untuk pengetahuan dan pengalaman. lupa, juga sbg jaga jalan dan jaga vip mengikut arahan.

Tiada ulasan: