Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Jun 30, 2012

Jawatan Ketua

insyaallah, bermula 1 Julai 2012 saya tidak lagi memegang jawatan sebagai seorang ketua berbayar di uitm. jawatan ketua berbayar bermula pada 1 februari 2007. maka sehingga 30jun 2012 saya memegang jawatan ketua berelaun selama 5tahun 5bulan atau bersamaan 65bulan. sebelum itu saya ada memegang jawatan ketua tak berelaun tapi tak ingat bermula sejak tahun bila.

drpd ketua program di fakulti ke ketua kualiti di institut dan berakhir dgn ketua di pejabat tnc di canseleri. saya anggap jawatan ketua saya yg terakhir adalah setinggi2 jawatan sbg ketua di uitm yg terdapat di uitm. jawatan tertinggi tidak bermula dgn ketua bg seorang staf akademik tentulah sbg naib canselor. bawah sikit sbg tnc. bawah sikit lagi sbg pnc atau dekan atau rektor atau pengarah ptj. bawah lagi sbg ketua peringkat universiti atau td atau tr atau tp. jadi kira2 sy telah sampai tahap 4 paling tinggi jawatan staf akademik sbg pentadbir akademik. alhamdulillah.

walau di peringkat mana sekali pun, ianya mempunyai tugas dan tanggungjawab yg perlu dijalankan dgn penuh amanah. sungguh pun jawatan sbg pentadbir akademik telah tamat di jima, insyaallah sy akan terus membantu jima jika diminta oleh tnc. terima kasih sekali lagi sy ucapkan kpd tnc jima dan staf jima yg banyak membantu sy menambah ilmu dlm jaringan industri, masyarakat dan industri. saya mohon maaf jika adalah salah dan silap. apabila ada makan sentiasalah ingat saya ya.

Tiada ulasan: