Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Ogos 14, 2013

Tahniah Tuan

adakala rezeki terus kita dpt selepas berdoa. adakala lambat sedikit kita terima rezeki. adakala lambat sangat. adakala bukan di dunia rezeki kita. janji rezeki halal.

tahniah tuan. akan dapat 3bintang. mungkin 4bintang. memang dah lama berkhidmat. siapa sangka lama dgn 2mahkota dan 1paku, kemudiannya barulah satu bintang. dan dlm tempoh yg lebih cepat, terus 3bintang, mungkin 4bintang. mungkin dapat gelaran datuk juga. alhamdulillah.

kenaikan pangkat dan jawatan baru adalah rezeki. dan ingat rezeki berserta ujian. masihkah kita spt dulu. ingat dan kenal serta mesra kpd keluarga, kawan dan kenalan? masihkah kita ingat bhw dgn setiap rezeki iaitu pangkat dan jawatan datang tanggungjawab dan amanah? memang seronok menerima rezeki. bersyukurlah kpd allah. dan berkongsilah dgn mereka yg berhak.

tugas masih sama. ke sana ke mari bukan nak cari salah orang. tetapi nak memastikan tugas dan tanggungjawab bersama dilakukan dgn penuh amanah.

Tiada ulasan: