Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, April 16, 2022

Berbuka dgn Kawan FB

Hari ni iftar bersama kawan2 yg dikenali secara maya, melalui satu grup fb. Grup budak2 asrama.

Ada yg pernah jumpa sebelum ni. Ada yg pertama kali jumpa. Mungkin sbb faktor usia, ramai yg kenal saya, tapi saya tak kenal mereka. Dan saya akan bertanya nama yg saya tak kenal. Ada akan saya ingat. Ada yg masih saya tak ingat.

Iftar tadi buat saya terasa berada di asrama semula mendengar cerita mereka. Buat seketika, kami di sekolah atau ipt, sbg pelajar semula. Terima kasih semua.

Tiada ulasan: