Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, April 14, 2022

Warna Pakaian

Kuliah minggu ini berkaitan warna. Bagaimana warna pengaruhi psikologi kita.

Pakaian saya sama ada utk gegey atau utk sunyi sepi. Pakaian warna terang utk beritahu, gegeykan kehadiran saya. Pakaian berwarna malap utk tidak beritahu kehadiran saya. Kedua2 warna utk keselamatan bersama.

Ramai yg bersenam dan beriadah di taman perumahan tidak memakai pakaian yg terang. Ini meningkat risiko mereka dilanggar kenderaan semasa menjalankan aktiviti di tepi jalan.

Tiada ulasan: