Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, April 11, 2022

Di BaRam Dengan YB

Petang tadi, saya ke bazar ramadan, baram, atau ada panggil pasar ramadan, param. Sebelum masuk ke baram, ada barisan yg beratur. Saya andaikan sebab bilangan pengunjung pada satu masa ada hadnya.

Kemudian lihat ada yg berdiri dan beri kurma kpd mereka yg beratur. Ada vip yg hadir. Saya tak cam. Maklumlah, pakai mask. Sebelum giliran saya dan orang rumah saya hampir dengan YB, kami diberitahu, satu kotak untuk satu keluarga.

Apabila sampai utk giliran kami, ada pegawai YB minta kami bergambar dgn YB. Saya terima aje jemputan tersebut, walaupun saya rasa tiada yg boleh cam saya, yg bertopi dan bermask. Mungkin dijemput bergambar sebab saya pakai baju harimau kbs/msn? Terima kasih YB utk kurma dan peluang bergambar.

Tiada ulasan: