Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, April 18, 2022

Juadah Arab

Alhamdulillah, tadi saya penuhi jemputan berbuka puasa anjuran mantan dekan saya prof Kamil. Beliau org besut juga. Datuk beliau biasa berkunjung ke rumah moyang saya di kg raja.

Juadah utama adalah masakan arab. Ada juga juadah tempatan, kuih muih. Selain saya, yg turut hadir dan saya kenal 2 rakan sekerja yg telah pencen, dan seorg rakan junior di smjs (prof di ukm).

Sebelum ni, saya biasa lihat gambar2 juadah arab disediakan keluarga prof Kamil di fb. Alhamdulillah, tadi saya berpeluang menikmati sebahagiannya. Jazakallah hu khairan prof. Semoga dipermudahkan Allah kesihatan prof.

Tiada ulasan: