Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, April 18, 2022

Pejabat di Fakulti

Tengahari tadi saya ke fakulti. Ada kuliah petang sedara odl. Maghrib ada jemputan berbuka kira2 10minit dari fakulti.

Saya sempat kemaskan sedikit beberapa fail lama utk dibuang. Niat nak kemaskan bilik saya memang dah lama. Keadaan bilik saya memang jadi teguran kawan2 sebab penuh dgn pelbagai barangan.

Pdjabat di fakulti bukan milik saya. Ianya diamanahkan kpd saya utk memudahkan amanah saya sebagai seorang pensyarah. Akan tiba masa, sama ada secara rela atau terpaksa, saya perlu serahkan kembali pejabat di fakulti kpd fakulti.

Tiada ulasan: