Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, April 08, 2022

Buku Mantan MB N9

Pada petang jumaat minggu lepas, saya berjumpa sahabat lama. Pernah jadi ketua saya. Kami dah lama tak berjumpa utk mengeteh di tempat sama, kerana c19.

Beliau sangat teruja utk berkongsi buku ditulis seorang mamantan mb n9. Dan penulis juga saudara beliau. Tn hj hamdan sangat teruja nak berkongsi buku tersebut kerana hampir separuh kandungan buku adalah tentang kehidupan penulis sebagai pelajar MCKK.

Membaca buku tersebut, berkait dgn tahun2 1920an sehingga 1940an, membawa saya seolah2 berada di koleq, pada masa yg sama. Memang tidak sama 'pengalaman' secara fizikal, melalui membaca buku, dan melihat tv/wayang. Ada yg kata, membaca membuat kita berasa lebih romantik.

Tiada ulasan: