Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, April 21, 2022

Blazer

Semasa di smjs, pengawas berblazer merah. Pengawas perpustakaan dan murid lain berblazer biru. Ada clique dlm batch saya, c84 kami panggil clique blazer. Mereka biasa ke kelas dgn blazer.

Semasa kerja di swasta, saya tidak pernah berblazer. Di uitm, utk majlis rasmi, gambar rasmi, kami berblazer. Tadi, saya rasa mungkin kali pertama kelas onlibe saya berblazer di bilik di fakulti. Suhu 25° di bilik terasa sejuk.

Blazer saya ada yg di tempah. Ada yg beli off the rack. Saya ingat blazer pertama di tempah, ayah bayar rm500. Blazer saya sekarang, saya cuba pastikan ada ruang tambahan utk selesa. Bukan jenis slim fit.

Tiada ulasan: