Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, April 11, 2022

Panggilan Yang Mendebarkan

Pada jumaat lepas, saya terima panggilan drpd satu jabatan dlm organisasi saya. Risau juga sbb biasanya panggilan dilakukan berkaitan isu2 tertentu.

Terganggu juga apabila teringat jemputan diterima drpd jabatan ini. Saya terfikir2 apakah isu yg berkait dgn saya. Alhamdulillah, setelah menerima jemputan rasmi pagi tadi, ianya jemputan utk perbincangan utk tambahbaik proses kerja, utk kebaikan organisasi.

Ketua saya ada berkata, cebad ni ramai orang kenal, sebab ke sana ke sini. Alhamdulillah jemputan dan lantikan adalah kepercayaan organisasi kpd kemampuan saya menjalankan amanah, utk kebaikan warga dan organisasi. 

Tiada ulasan: