Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, April 15, 2022

Bersenam di Bazar Ramadan

Saya gunakan alasan ke bazar ramadan (baram) utk bersenam. Berjalan seberapa langkah yang mampu.

Risiko bersenam di baram, beli juadah utk berbuka ikut nafsu. Bukan ikut kemampuan menikmati dan habiskan juadah. Saya beli juga juadah dari gerai yg nampak kurang pengunjung. Mungkin satu bentuk sedekah?

Antara senaman di baram adalah gerakan tangan keluar masuk beg duit, serta angkat beban juadah dibeli. Alat penimbang nyatakan saya kurang bersenam, dan galakkan berjalan selepas makan.

Tiada ulasan: