Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, April 17, 2022

Mercun di Masjid

Saya tak ingat tahun kejadian ini. Ianya berlaku semasa perjalanan untuk balik beraya di kampung. 

Berlaku banjir di kuala krai. Perjalanan tergendala selama 4 jam. Saya cuba cari jalan lain. Singgah di masjid untuk ke tandas. Tiba2 ada yg baling mercun ke dalam tandas masjid. Saya tunggu jika ada lagi. Kemudian apabila tiada mercun dibaling, saya keluar.

Tak guna utk saya menjerit2 sebab marah. Memang terkejut. Saya tahu mereka yg baling mercun ada berdekatan, di sebalik pokok2 berhampiran masjid. Tidak sesuai juga utk saya balas dgn mercun. Terbakar hutan kecil, susah pula.

Tiada ulasan: