Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Jun 11, 2013

Jaga Duit

saya mula dipilih menjadi pendengar laporan duit persatuan kaunseling malaysia pada 2009. ianya utk tempoh 2 tahun. pada 2011 sekali lagi dipilih sebagai pendengar (juruaudit) dalaman utk tempoh 2011-2013.

pada tahun 2011 saya juga dilantik utk majlis paralimpik malaysia sebagai jaga duit. ianya untuk tempoh 2 tahun. dan pada 2012 saya menggantikan penjaga duit koperasi uitm sebelum tempoh penuh kerana mantan mempunyai tugas hakiki yg berat dan perlu penumpuan utama. pada mat 2012 saya dipilih oleh alk lain utk terus memegang jawatan penjaga duit kuib. dan pada 2012 saya meletak jawatan sebagai penjaga duit mpm.

pada mat 2013 perkama saya dinaikkan pangkat drpd pendengar kpd penyedia dan penjaga duit utk tempoh 2013-2015. saya ucapkan terima kasih kepada yg mencadang dan menyokong saya. insyaallah saya akan cuba yg terbaik. ianya peluang utk saya amalkan apa yg saya kongsi dgn pelajar. dan ianya memberi peluang saya menjadi penjaga duit kpd persatuan sukan, koperasi dan persatuan profesional.

dgn persatuan sukan saya berpeluang hadir dimajlis sukan dan bertemu pemimpin sukan. dgn koperasi saya berpeluang hadir ke majlis koperasi dan bertemu pemimpin koperasi. manakala dgn persatuan kaunseling saya berpeluang ke majlis kaunseling dan bertemu pemimpin berkaitan wanita, keluarga dan masyarakat.

Tiada ulasan: