Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Jun 29, 2013

Tawaran Jawatan Lagi

ada kawan tanya,'awak akan jadi bos semula ke?'. saya tanya siapa bagitau. dan jawabnya adalah kerana bos sekarang dah tak nak sambung.

hmmm..patut bos lama semasa jumpa pada minggu lepas dia bagitau seseorang tu dah tukar tempat kerja. dia tanya sama ada saya masih memegang jawatan. kemudian beliau tanya tentang phd saya.

hmmm..kalau ditawarkan jawatan semula elok ke saya terima? banyak kena fikir. bolehkah saya bekerja dgn bos semula dgn produktif. bolehkah saya bekerja dgn staf lain dgn produktif. bolehkah phd saya produktif dgn pegang jawatan ni. kita merancang. allah merancang. allah sebaik2 perancang.

Tiada ulasan: