Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Jun 20, 2013

Kerjasama Dengan Taman Negara

alhamdulillah, pada 2007 uitm berjaya mewujudkan sebuah stesen penyelidikan di keniam taman negara pahang. ianya tercetus pada perbincangan di persona village resort kuala tahan pada 2006.

rentetan dari kuala keniam, merapoh dan kenyir kami terokai. dan sebuah pulau di kenyir ditawarkan kpd uitm. walau bagaimana pun, ada pihak di uitm memaklumkan bhw uitm tidak sanggup menerima peluang tersebut.

alhamdulillah, pada hujung minggu lalu, di persona village resort juga, perbincangan akan menjurus kpd kerjasama antara uitm dgn taman negara johor pula. ianya untuk 2 taman di johor. ianya untuk latihan dan pengurusan bersama antara uitm dan ptnj.

permintaan utk kerjasama bagi belum dan bukit cerakah akan diusahakan juga. tapi akan tetap ada yg berkata 'apa seorang akauntan dan seorang kaunselor tahu tentang pengurusan taman?'.

Tiada ulasan: