Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Jun 26, 2013

Lantikan dan Pemilihan

10 jun 2013 saya dilantik sbg bendahari perkama international. ianya macam kenaikan pangkat. dan bersamanya adalah peningkatan tugas dan tanggungjawab.

19 jun 2013 saya dilantik semula sbg bendahari koperasi uitm. walaupun pangkat sama, tugas da tanggungjawab bertambah. jangkaan anggota kuib bertambah terhadap prestasi akan datang kuib.

lantikan dan pemilihan berkaitan kredibiliti. tadi semasa berbincang tentang program akan dijalankan fsr, kredibiliti memainkan peranan penting utk menarik peserta ke program fsr. kelayakan akademik shj tidak cukup. ramai kenalan juga tak cukup. kita perlu kelayakan akademik, pengalaman, kenalan dan pengiktirafan pihak lain utk membolehkan pihak luar berminat hadir serta membayar utk hadir ke satu program.

ianya berkaitan kepercayaan dan keyakinan. ianya berkaitan penghormatan.

Tiada ulasan: