Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Jun 19, 2010

Beli Buku Sbg Terapi

Setelah sekian lama tidak ke kedai buku kegemaran saya, petang tadi barulah saya berpeluang ke kedai buku tersebut. sebelum ini selalunya tiada masa pada hujung minggu kerana kuliah, dsbnya.

Kedai buku tu dah berpindah ke ruang yg lebih besar. dan makin banyak stok buku. harga tetap rendah berbanding kedai2 lain. secara purata harga di bookexcess adalah 50% drpd harga di kedai lain. macam tadi ada promosi tambahan, dpt beli buku pd harga rm9.90. saya berbelanja lebih sedikit rm100 setelah ditolak diskaun sebagai ahli. saya beli 8 buah buku. spt biasa, ada tajuk berkaitan siasatan utk membantu saya memperbaiki bidang saya. ada juga tajuk motivasi diri.

kalau boleh, saya ingin jadikan sebuah bilik di rumah saya sbg khutub khanah. saya anggarkan saya mempunyai hampir 1000buah buku. buat masa sekarang buku2 saya berada di 2pejabat saya di uitm dan di rumah. antara minat saya adalah membaca. dan membaca boleh membantu mengurangkan tekanan.'iqra...

Tiada ulasan: