Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Jun 02, 2010

Futsal v Alcatel

semalam main futsal dgn team drpd alcatel. team saya tiap minggu makin kurang. semalam tinggal 8 orang shj. yg lain2 entah ke mana.

lawan alcatel seronok. dpt pengalaman dan penat bermain dgn mereka yg lebih muda. selepas alcatel score gol pertama, saya berjaya score gol pertama utk pasukan saya. bola dipping shot. penjaga gol alcatel tak dapat tangkap bola dgn kemas. tapi itu shjlah jaringan saya utk semalam. yg lainnya banyak tersasar. marah kapten saya.

setelah tidak berfutsal minggu lepas, keseronokan berfutsal semalam terasa pd saya. 2 minggu selepas ini saya tidak dpt berfutsal. bertugas di luar stesen. insyaallah, kembali berfutsal pd 22jun bersama kawan2.

keseronokan berfutsal bukan setakat bermain dgn menendang bola.ianya ada kaitan dgn kepuasan berada bersama mereka yg memahami kita.kita dpt berjenak, bergurau dan sebagainya selain dpt melepaskan stres kerja dan kehidupan. terima kasih kpd mereka yg masih setia dan sudi bersama saya. 'fiat sapienta virtus'.

Tiada ulasan: