Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Jun 20, 2010

Bowling bersama rakan sekolah rendah



Tadi saya baru habis berbowling bersama rakan2 sekolah rendah. sepatutnya ramai tetapi hanya 5 sahaja yg turun.matlamat sebagai persediaan sebelum pertandingan bowling utk alumni sek rendah saya.

saya jarang2 berbowling. kali terakhir di ipoh pd 2008. skor saya makin berkurang pada setiap game. awalnya 119. hujungnya 76 shj. ish3, tak ade stamina. 3game utk 5pemain mengambil masa 1.5jam.ianya cepat sebab ada kawan yg banyak dpt strike. saya pada game akhir tiada strike dan spare. ada 2 lagi latihan sebelum pertandingan pada 27jun ni.

seronok juga berbowling dgn rakan2 sekolah rendah dahulu. maklumlah,kami pernah sekolah bersama pd 31tahun lepas.begitu cepat masa berlalu. tetapi melihat kpd rakan2 tadi, seolah2 masa terhenti pada 1979. jika kami berpakaian sekolah rendah, kami mungkin kelihatan tidak berubah (jika rambut dan berat di kekalkan). terima aksih kpd rakan2 saya kondo, amir, bad (ramai badrul pada tahun sama), nicky.

Tiada ulasan: