Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Jun 16, 2010

Gangsa di Ekspo Perkama 2010

Alhamdulillah, semalam penyertaan peers (Tajul, Maisarah dan saya) iaitu Peers UiTM di Hatiku berjaya mendapat pingat gangsa di di ekspo inovasi dan penyelidikan perkama 2010. melihatkan senarai peserta, cuak juga sebab ramai sifu2 kaunseling yg ambil bahagian.

penyertaan kali ini adalah sebagai cubaan utk melihat dan belajar drpd sifu2 kaunseling berkaitan inovasi dan penyelidikan dlm kaunseling. saya menyertai pertandingan ini utk mempromosikan peers kpd warga luar uitm terutamanya kpd perkama, persatuan kaunseling malaysia.selalin drpd kaunselor2, peserta juga drpd kalangan pelajar pasca siswazah kaunseling drpd ipt di malaysia. peers sahaja peserta persatuan pelajar.

insyaallah, saya berharap akan labih banyak penyertaan drpd peers di masa akan datang. next adalah IID 2011 utk peers.alhamdulillah juga,hasil keberadaan saya di terengganu, saya mendapat idea utk peers melawat dua ipt di terengganu selain uitm terengganu.

Tiada ulasan: