Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Jun 17, 2010

KAD Kolej Teknologi Bestari



15 hingga 17 Jun 2010, saya terus berada di kuala terengganu setelah tamat konvensyen perkama 2010 di UMT. saya sambung bertugas dgn menjadi fasi utk KAD KTBestari. Seramai 18 staf KTB terlibat.

KAD utk KTB adalah kursus yg di'compress'. Biasanya KAD selama 4 hari dan slot2 hanya sehingga jam 4.30 ptg shj. tetapi KAD kompressor hanya selama 3hari dan 9 slot di masukkan dlm 3 hari 2 malam. 2 slot pada 8.30mlm-10.30mlm. alhamdulillah KAD telah berjaya mencapai objektifnya.

Terima kasih kpd pn noorwatie (ketua penyelidikan dan kualiti KTB), cikgu Him KE KTB, dan para staf yg mengikuti KAD KTB. mereka menghadiri kursus kerana ingin menyumbang ke arah kebaikan KTB. antara pesertanya termasuklah pendaftar KTB, us zubaidi. tahnih krn sudi turut serta. selain berkongsi ilmu, saya juga belajar drpd dr sudirman.

Tiada ulasan: