Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Jun 06, 2010

komited utk fsr

tahniah kpd semua yg hadir di morib 4-6 jun.komitmen ditunjukkan amat dihargai. ianya memberi kesan dan keyakinan kpd semua yg hadir dan tidak hadir. sama ada kita hadir tau sebaliknya, ianya bermakna kpd kesemua warga fsr.

dekan menunjukkan komitmen beliau dgn hadir setelah sampai dari sarawak. td (a) hadir setelah selesaikan tanggunjawab keluarga. td (p) hadir walau pun tidak dapat bermalam. begitu juga dgn kp 113,mister mama, hadir setelah hantar anak bongsu ke rumah pengasuh, didereti dgn 2 anak yg tua. kp 223 hadir dgn penuh keceriaan. kp 221 tidak dpt hadir krn cuti sakit sejak rabu lagi (semoga cepat sembuh).

terima kasih kpd wan dr sarawak, mont, kekek dan ami dr jengka. terima kasih kpd kesemua staf pentadbiran yg hadir. terima kasih kpd para pensyarah yg hadir walaupun ada kekangan spt pm hj zul, azhan, mahenderan,pit,dll. kita hadir krn kita inginkan yg terbaik bg fsr.

terima kasih kpd dr tan chee hian utk hadiah yg bermakna kpd saya.my glass to me is always half full. saya harap dr anuar gembira dgn hadiah saya, sediakan payung sebelum hujan. kpd sahabat2 lain, kalau boleh, saya ingin hadiahkan juga sesuatu sebagai tanda persahabatan kita. tapi syarat malam itu hanya satu hadiah drpd seorang kpd seorang lain.

kpd cif yg pada mulanya tidakmahu bercakap dgn saya kerana merajuk ttg aknc dgn saya, saya minta maaf cif. tapi saya tahu bahawa cif takkan lama terasa hati dgn saya. kita sama2 punya tugas dan tanggungjawab. semoga cif dan sahabat2 di fsr sentiasa senyum dan komited utk kebaikan fsr. kabhe kusham,kabhe gum. hidup ini adakala suka, adakala duka.

Tiada ulasan: