Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Jun 11, 2010

Tamat MFAFC (UiTM)

alhamdulillah, setelah mendaftar pada dis 2006, tadi saya mendapat keputusan tamat pengajian Master of Forensic Accounting and Financial Criminology (UiTM. terima kasih kpd semua yg secara langsung dan tidak langsung membantu saya menimba ilmu dlm satu bidang baru di malaysia.

pada semester pertama, saya berjaya mendapat anugerah pasca sisawazah fakulti (apf) kerana mendapat gpa > 3.5. ianya seperti anugerah dekan utk prgm diploma dan ijazah sarjana muda. walau bagaimana pun, merudum pd setiap semester berikutnya. macam2 alasan boleh saya beri tetapi bagi saya keputusan yg diterima adalah rezeki saya hasil usaha saya.

jika dilihat drpd keputusan keseluruhan saya, ianya meningkat drpd diploma sehinggalah ke peringkat master.saya harap ianya menunjukkan peningktan kematangan saya dlm mencari ilmu. terima kasih itm dan uitm krn sudi memberi peluang kpd saya utk menimba ilmu dan seterusnya mencari rezeki yg halal di uitm.

apakah langkah saya seterusnya?ramai yg menasihatkan utk terus lakukan phd. insyaaallah. ada juga cadang nak buat master yg ke3..

Tiada ulasan: