Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Jun 26, 2010

Majlis Kenduri 26Jun 2010

tengahari tadi saya ke majlis kenduri sempena perkahwinan anak kak sad. kak sad pernah bertugas bersama saya di fsr. beliau pencen sbg setiausaha kanan. selama hampir 7 tahun saya sempat bekerja dgn kak sad.

saya adalah org kedua drpd fsr di majlis tadi. semasa saya nak makan, pm zul datang dan mengajak saya join beliau di mejanya. dia pergi seorang shj krn keluarganya ada majlis lain. kak ton (xcc fsr2008), kak sadi(xcc fsr 2001)dan keluarga masing turut hadir sama. dan semasa saya nak balik, faezah (xtypist fsr), pah (eo fsr) dan ina (typist fsr) sedang beratur mengambil juadah mereka. Yg lain2 mungkin dlm perjalanan.

kenduri tadi utk anak perempuan ke2 kak sad. semalam majlis pertunangan anak perempuan no.1 kak sad. tahniah lagi sekali kak sad. insyaallah, pada bulan 12 ni kenduri kahwin anak perempuan no.1 tu. saya sempat mengucapkan tahniah kpd beliau. wah kak sad, dlm setahun dpt 2 menantu. alhamdulillah. terima kasih kpd kak sad sekeluarga krn sudi menjemput saya. saya doakan semoga kak sad sekeluarga sentiasa mendapat rahmat Allah.

Tiada ulasan: