Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Jun 26, 2010

Koperasi UiTM Bhd

pada 25jun di dewan anex berlangsung agm ke 26 koperasi uitm. pada tahun lepas saya bertuah memenangi satu hadiah cabutan bertuah. pada tahun ini saya dipilih dan dilantik sebagai seorang ahli lembaga pengarah kuib.

pada mulanya terasa 'blank' juga. memang saya ada bercita2 pada 2tahun lepas 'bilakah saya dpt jadi pengarah koperasi'. dan tadi Allah perkenankan impian saya (mimpi?). maka saya bersama pengarah2 lain bertanggungjawab utk memacu kuib ke arah yg lebih menguntungkan ahli2.

selepas agm, seorang ahli (ustaz) berjumpa saya dan mengucapkan tahniah. beliau turut memberi beberapa cadangan dan antara yg utama adalah mengurangkan kos selain meningkatkan pendapatan. saya turut menulis beberapa cadangan untuk bekerjasama dgn beberapa organisasi utk sama2 kita mendapat keuntungan (win-win situation).

terima kasih yg mencadang dan menyokong saya sebagai ahli lembaga pengarah kuib. kpd ahli2 dan bukan ahli, saya bersedia menerima cadangan utk meningkatkan keuntungan secara halal bagi kita semua.

Tiada ulasan: