Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Februari 25, 2010

25 Februari 2010, Khamis

pada jam 10pagi ini, saya genap berada di atas muka buki Allah 43tahun. Alhamdulillah krn memberi nikmat kpd saya utk berada dimuka bumi milik Allah sahaja.

Bermula drpd semalam, saya menerima ucapan dan doa drpd saudara dan sahabat. terima kasih kpd anda semua yg sudi berkongsi tarikh hari ini dgn saya. terima kasih kpd kesua ibubapa saya kerana membolehkan saya lahir ke dunia ini. Terima kasih kpd keluarga dan kenalan kerana sudi berkongsi kehidupan saya.

petang tadi sekembali saya dari fakulti, saya telah dihadiahkan dgn sebuah kek, sebiji pizza dan sebuah nyanyian 'Allah Selamatkan..'. terima kasih kpd para staf saya di epjabat pengarah InED. anda semua menjadikan suasana kerja di InED satu pengalaman yg amat seronok. Terima kasih kpd yg mengucapkan bhw anda sudi bekerja dgn saya dan seronok bekerja dgn saya.

terima kasih kpd kenalan yg menelefon saya pada tghmalam semalam. terima kasih kerana sudi menjadi sahabat dan kenalan saya. semoga kita semua mendapat kesejahteraan dunia dan akhirat. semoga kita dilimpah kurnia dgn rezeki yg halal sahaja.

Tiada ulasan: