Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Februari 09, 2010

Angin

Hari banyak betul nak kena buang angin. Bukan angin pus2. Angin kemarahan dan ketidakpuasan hati.

Saya tersilap guna kad atm pada ahad lepas. Jawabnya kena telan. Maka saya terus telefon call centre bank tersebut. Saya dimaklumkan bhw saya hanya perlu ke sebarang cawangan bank tsbt, dan saya akan dpt kad atm baru pd hari yg sama. saya juga dimaklumkan saya dpt keluarkan wang drpd akaun saya menggunakan borang dan kp saya.

Maka saya pun plah ke bank di shah alam dgn penuh motivasi. di kaunter perkhidmatan, lain pula maklumannya. saya perlu isi 2 borang disertakan dgn satu salinan kp. Angin +1. saya maklumkan bhw cc tak bgtau macam tu. nasib baik pegawai khidmat pelanggan (pkp) layan saya dan fotostat secara percuma. tapi saya hanya akan dapat dlm masa 3 hari bekerja. Angin +2. saya ke kaunter bertanya jika dpt keluarkan duit drpd akaun saya guna kp. Jawabnya tidak. Angin +3.

Saya maklumkan kpd pkp bhw 3perkara yg dimaklumkan kpd saya adalah TIDAK BETUL dan TIDAK BENAR. tapi saya tak salahkan pkp. saya keluar drpd bank dan lepaskan angin saya di luar. bukan salah staf bank tapi polisi bank yg tak dimaklumkan kpd pelanggan dgn jelas.

Tiada ulasan: